Överraskningsfest

Idag har det varit en väldigt skoj dag för mig. Jag vaknade och städade lite i huset innan killarna skulle komma hem från College. Sen åkte Catarina, Nicole och jag till en stor butik som heter Costco där de säljer allt i stort sett. Vi handlade mest mat men jag hittade ett par riktigt snygga O`neill shorts. Sen så åkte Nicole och tittade på några linnen som mamma vill att jag skulle köpa men vi hittade tyvärr inga. När vi kom hem så var det massa folk hos oss bland annat Kenji som jag åker till skolan med och det visade sig att de hade en överraskningsavskedsfest för mig skull. Jag blev jatteglad och tyckte att det var väldigt skoj. Vi åt hamburgare, spelade lite poker och hade allmänt trevligt.

Framåt midnatt fick Daniel Watson och Kenji ideen att vi skulle åka och dekorera en familjs trädgård med toalettpapper. Det är väldigt, väldigt vanligt bus i USA och det ses nästan som en tradtion här som alla i stort gjort. Nicole tyckte att det verkade kul också och efter lite övertalning följde jag också med. Offret blev en av Nicoles skolkompisar Jessica Ann! Vi klockan halv ett åkte åkte vi och köpte toalettpapper och som  tur är stänger mataffären klockan två på natten. Killen som tog betalt skrattade åt oss när vi betalade och förstod direkt vad som väntade. Väl framme gjorde vi jättefint i trädgården och 48 toarullar senare såg trädgården ut som ett vinterland. Rick och Catarina instämde med att det var något man jag tvungen att göra innan jag åkte hem för att få den totala upplevelsen av USA.

Nu är jag jättetrött och det ska bli skönt att sova lite efter den fantastiska dag! 

Poker!


Schack!


Uppdraget slutfört!


Daniel i full gång med att dekorera entren


Vilket mästerverk!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, så roligt! En tradition att ta med hem, kanske?

2009-05-16 @ 22:05:58
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Pontus

Haha! Nej det är nog ingen bra ide, då blir nog folk arga på mig

2009-05-17 @ 02:03:16
URL: http://pontusiusa.blogg.se/
Postat av: Mamma och Pappa

Hejsan!

Vad mycket du fått vara med om.

Du har fått tillbringat ett år på en plats man normalt bara ser på filmer!

Du har bott hos en toppenfamilj och fått riktiga vänner för livet.

Men du har också gjort en prestation och klarat skolan över förväntan.

Vi ser fram emot att få hämta dig i Göteborg på söndag.

Kramar mamma och pappa

2009-05-17 @ 09:10:24
Postat av: Faster IM

Oj vad toapapper, vad kul det måste vara att få busa så där, jag funderar på en trädgård uppe i Holm med många päronträd.....du kanska kan hjälpa till en varm sommarnatt!!! fast här stänger affärerna betydligt tidigare så man måste planera.

Kram / IM

2009-05-18 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0