Hemma

Nu har jag kommit hem igen och det känns väldigt bra tycker jag. Om några veckor kommer jag säkert att börja längta tillbaka igen men just nu känns det bara underbart. Det har varit full fart sedan jag kom hem och jag har hunnit träffa många personer redan.

Resan hem gick bra och jag hade tur som fick sitta mellan två unga killar som var väldigt trevliga.

Nu kommer jag att sluta att blogga för den här gången. Jag börjar kanske med en ny blogg vid något annat tillfälle.

Tack för att ni har följt mig och kommentarat mina inlägg.

Jag önskar er alla en trevlig sommar!

Pontus

Kommentarer
Postat av: Faster IM

Hej, jag kommer sakna din sida, det har blvit en vana att titta in på den varje dag, vad ska jag nu hitta för trevligt???

Kul att följa dej i alla fall, nu får vi hoppas att du kommer trivas i Motala och att du också får en härlig sommar, vi ses snart hoppas jag!!

Kram från IM

2009-05-27 @ 08:06:31
Postat av: Tom och Philip

Tack för trevlig läsning..



btw: ska du va med på fotboll sen?

2009-05-27 @ 10:10:41
URL: http://www.google.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0