Söndagsmorgon

Ni får ursäkta att jag inte är så aktiv på bloggen längre men jag försöker skriva någon gång i veckan i alla fall. Just nu är jag inne i en vardag så det känns som det är samma saker man gör. Den här veckan har varit skoj på många sätt och den har fullkommligt flugit iväg. Jag och Nicole har anmält oss för en halvmaraton den 28 mars så vi ligger i hårdträning inför det. Ska bli spännande och se om vi klarar och springa hela sträckan, men det gör vi nog. Kul att ha nått mål det är lättare att ge sig ut och springa då.

Sen har vi varit hos Ricks mamma och firat fyra födelsedagar. Rick, Catarina, Christopher och Nicole fyller väldigt tätt så släkten firade alla på en gång. Fyra olika födelsedagstårtor bjöds det på så gott så gott. Imorgon är det Christophers födelsedag så vi ska fira honom idag eftersom han åker tillbaka till skolan ikväll. 

Igår så fixade Christopher och jag i trädgården oj oj oj så fint det blev. Vi var också ett gäng som åkte och spelade basket ihop på kvällen. Jag har också skrivit klart mitt tal som jag ska hålla den 4 mars det blir spännande. Ishotellet blir temat, jag tror det kommer bli uppskattat av lyssnarna.
 
I fredags jobbade jag på ett marknadsföringsprojekt med min grupp. Jag är så glad att jag hamnade i den gruppen för alla gör ett strålande jobb och ingen är rädd för att ta på sig jobb.

Jag hör att det spelas billjard på nedervåningen så jag ska gå ner och spela lite med dem tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Faster IM

Hallå, oj, oj, oj vad gott med så många tårtor, det är nog tur att du tränar till halvmaran så du inte behöver byta storlek i kläderna!!!!Vad spännande det måste bli för dina kamrater att få höra om ishotellet, lycka till med talet!

Kram från mej!!

2009-03-02 @ 09:06:17
Postat av: Faster Ann-Katrin

Hej Pontus

Idag har det känts som om våren kommit till Motala man fick knäppa upp jackan vid middagspromenaden. Jag antar att vi bara blir lurade säkert kommer det både kyla och snö, å andra sidan stannar den inte så länge nu när vi är inne i mars. Jaa du, tänkt snart är det maj och du är hemma i Svedala igen. Tiden går fort. Hoppas ditt tal i dag blev bra, Ishotellet var himla påhittigt av dig.



Ha det fortsatt bra

A-K

2009-03-04 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0