Födelsedag!

Nu är jag inte tonåring längre konstigt nog. Frågan är om jag vuxen för det? Det tror jag verkligen inte, känns inte som det i alla fall. Ska först passa på att tacka för breven, e-mailen och kommentarerna från förra inlägget, de är väldigt kul att få!

Idag var det 34 grader och kommande veckan ska bli ännu varmare. Blir jag inte solbränd nu så blir jag nog det aldrig. Det har varit full fart i skolan nu senaste veckan och jag har sån otrolig motivation nu så det är väldigt skoj att gå i skolan. Nicole och jag har kommit igång lite smått med löpningen efter halvmaratonet så det är skönt. Igår så grävde Christopher och jag upp halva baksidan av trädgården. Efter lite drygt en timma var vi helt slut och fick då reda på att vi grävt på fel ställe. Så efter en paus var det bara att rätta till misstaget så det blev som när vi först började.  

Födelsedag idag! Det var fullt med ballonger utanför mitt rum när jag vaknade och nere i köket höll Chatarina och Nicole på att göra frukost. Jag passade på att prata med Mamma, Pappa och Tobbe på Skype innan vi skulle äta, mycket trevligt. Efter den goda frukosten så satt jag vid datorn lite, efter det spelade jag tv-spel med Christopher och Jonathan. Jag fick välja mat idag och för en 20-årig kille i USA kändes det som det bara fanns ett enda val. Ricks hamburgare med lättsaltade potatis chips och Coca-cola. Jag ångrade inte valet en sekund för det var mycket mycket gott!!

Efter maten fick jag massor av fina presenter! Jag fick choklad av Jonathan, en Poker Stars t-shirt av Christopher, en pulsklocka av Catarina och Rick. Nicole hade bakat en tårta till mig som var väldigt smaskig och skrivit ett kort. Som tur var blev det lite över av tårtan som jag kan äta efter skolan imorgon!

Det har varit en helt perfekt 20-års dag och jag vet inte vad jag mer skulle kunna önska. Nu ska jag titta på Söndagsparty med Filip och Fredrik innan det är dags att gå och sova.

En mycket lyckligt födelsedagsbarn / vuxen på bilden. Lägg extra märke till påsen som t-shirten låg i. Ett mycket bra val Christopher!
  

En tårta med ett tuff tuff tåg i, så läckert.'


Löparrunda i torsdags vi passade på att stanna och ta kort på vattenfallet!


Nicole på toppenhumör som vanligt!


Den nye Charlie Chaplin

Kommentarer
Postat av: Faster IM

Nog ska du vara vuxen nu, fast det är ingen skillnad mot att vara barn så deppa inte ihop!!

Vilken härlig familj du bor hos, förstår att du är lite "dubbel" mot hemresan du har ju verkligen haft ett toppenår!!!Men du vet väl borta bra men hemma bäst!!! det stämmer rätt bra!

Kram o ta vara på den sista månaden.

2009-04-21 @ 12:50:23
Postat av: Faster Ann-Katrin

Hej på dig du stora pojke

Vilken härlig födelsedag du fick trots att du inte var hemma på Svalgången. Ta nu vara på tiden som är kvar där borta så ses vi snart.



Kram A-K

2009-04-21 @ 15:05:55
Postat av: Anonym

Hej på dig du stora pojke

Vilken härlig födelsedag du fick trots att du inte var hemma på Svalgången. Ta nu vara på tiden som är kvar där borta så ses vi snart.



Kram A-K

2009-04-21 @ 15:07:41
Postat av: Anonym

Grattis Pontus ! (:

2009-04-21 @ 21:08:19
Postat av: gustav m

Grattis Pontus ! :)

2009-04-21 @ 21:09:29
Postat av: Anonym

Grattis Pontah :D !

2009-04-22 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0