Vanliga dagar!

Har inte varit så vidare aktiv på den här bloggen på senaste tiden. Finns inte så mycket att skriva om tycker jag. Allt här rullar på strålande och jag trivs rikigt bra med tillvaron fast att hemlängtan gör sig lite påmind ibland men det hör till så det är inget problem direkt.

Jag går i skolan och tycker det funkar mycket bra, det känns bra att köra bil och det känns inte som nått problem längre utan det är mer bara roligt. Nu i helgen har det varit ganska lugnt har inte gjort nått speciellt vilket har varit helt underbart har pratat med Elin, Mamma, Pappa och Brorsan tycker att det underlättar nått otroligt mycket att man kan hålla så bra kontakt med de där hemma. Jag ha också hittat en mycket bra utbildning i Linköping som jag hoppas kunna gå när jag kommer hem det är helt perfekt och passar mig stårlande tror jag. Kvalificerad Säljare och Affärsutvecklare, utbildningen är på 2 år och innehåller massa roliga och bra kurser så vi håller tummarna att det blir den!

Idag så är Catarina och syr flaggor på Nicols skola hon är med i "band" och det är en riktigt stor grej här och alla ställer upp för att det ska funka. Även jag ska ställa upp och packa lastbilaroch fixa och dona när dom ska ut på tävlingar.  Ska blir skoj att se dem uppträda sen, hela grejen känns så amerikansk.

Bilden under är från Baseballen förra veckan det kom ett flyggplan och skrev det med rök helt galet häftigt har inte sett sått liknande förrut det höll sig nån minut också innan viden förstörde allt


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Hej Pontus!

Kul att du får möjligheten att delta i så många olika "amerikanska" aktiviteter. Sådana upplevelser får alltid en speciell betydelse i framtiden.



Ja, vi håller med dig om att utbildningne du hittat i Linköping verkar perfekt för dig. Vi håller också tummarna.



Kul, för oss också att vi kan se och höra dig på skype.



Kram från mamma och pappa

2008-09-14 @ 09:12:06
Postat av: Elin

Vad skönt för dig att det vanliga dagarna är här! Du har ju sett fram eomt dem.

Jag tycker det verkar så roligt i USA, för alla fördomar man har om det verkar stämma. Haha!

Ha de så bra!

PUSS&KRAM!

2008-09-14 @ 11:06:08
URL: http://kaffeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0