Torsdag Morgon

Woho har precis gått upp nu sitter här med en beagles med ost ett och glas mjölk med två isbitar i och är allmänt lycklig. Idag ska jag ha Engelska det ska blir riktigt skoj. Tycker om skolan av flera anledningar dels att man lär sig saker och att läraren är bra men framför allt att den ligger en mycket rolig bilfärd bort. Tycker det är värt alla bensinpengar att bara köra bil här det är så kul!

Mycket bra förslag där till 102åringen. Vi har heller inte kommit på nått speciellt så vi kommer dit och är glada och sociala.
 
Nehe nu ska jag hoppa i bilen och dra iväg så man hittar nån parkering på skolan. Det är kaos där runt 10 på morgonen.

Ha det bra alla det kommer lite "festbilder" och uppdateringar från kalaset i helgen. Det ska bli så skoj!
 
Soliga hälsingar från södra Califorinen :D (Vad härligt det var att skriva det där sista :D )



Kommentarer
Postat av: Sofie Lindell

Hej!

Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk. Det låter som om Karliforninen är väldigt trevligt och jag har under många år velat åka till Karlifornien, bila längs kusten och sen ta en tur till Las Vegas och Grand Canyon. Njut riktigt mycket, ett år går väldigt mycket fortare än man tror. Skulle du får för dig att göra ett stopp på östkusten kan jag varmt rekomender New York. Underbar stad som har ALLT att erbjuda. De flesta vill åka till Thailand på semester, men jag drömmer om USA.

Nu ska jag återgå till min C-uppsats som jag svettas med!!

Kram Sofie

2008-09-26 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0