Slut på övningskörning

Jaha imorn ska man åka själv på Freeway 23 i Los Angeles i sin egna bil. Hur kom det sig att jag hamnade i den här situationen?

Ja det är med skräck blandad förtjusning jag inser att detta är imorgon känns helt galet, men man blir väl van med det som allt annat antar jag. Har fixat allt idag registrerat bilen och fixat försäkring så nu är det bara tuta och köra. Bilen är helt underbar att köra mycket roligare än minivanen och mammas och pappas Passat.  

Återkommer imorgon med mer info om mitt äventyr! Lyssnar just nu på "Don't stop me now?" med Queen känns rätt på nått sätt hehe.

Nu får ni se hela bilen också nytvättad och fin.



Kommentarer
Postat av: Faster Ing-Marie

Wow vilken kille och bil!!!!! och så lyssnar du ju på en väldigt bra låt, kör nu försiktigt och situationen du hamnde i är väl himla bra!!! Kram // I-M

2008-09-03 @ 07:42:53
Postat av: emma hansson o viktor martinsson

vilken fin bil pontus =) kör försiktigt.

2008-09-03 @ 08:43:05
Postat av: Elin

En snygg bli passar en snygg kille! :D PUSS&KRAM!

2008-09-03 @ 12:05:53
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag håller med tidigare inlägg. Bilen ser jättefin ut, kanse något att ta med hem till Sverige? Kör försigtigt. Kram mamma

2008-09-03 @ 19:01:56
Postat av: nenne

biiiiiiiiiiilen är skit snygg, annat än min nya golftrea, haha

hade bra pontus!

2008-09-04 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0