LA Dodgers

Ja idag har det varit en otroligt aktiv dag. Började med att snacka kort med mamma och pappa på Skype. Sen drog jag och catarina iväg till nån verkstad och bytte olja på min bil. Dom kollade också igenom den (dom vill ju hitta fler fel så dom kan tjäna mer pengar) men allt såg bra ut endast ena lampan till registreringsskylten som inte funka men men. 

Iväg hem och käkar mitt i lunchen upptäcker vi att baseball matchen börjar tidigare än vi trodde så det var bara ge sig av direkt. Vi kollade på matchen i 2 timmar det var skoj fast har sett roligare sporter. Det blir lite händelsefattigt om man inte är inne i det så mycket. Men mycket skoj att få uppleva atmosfären och äta Dogers Dogs (En lång korv med bröd som hör till att man äter när man tittar på baseball). LA Dodgers vann med 3-5.

En mycket spännande dag är helt slut nu snacka om fullt upp!

Bilden nedan är Jag och Nicole under matchen.

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en roligt dag! Du ser verkligen inte ut att lida på bilden i alla fall! PUSS&KRAM

2008-09-08 @ 08:09:13
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Tja brorsan



Gött att det inte var något fel på bilen och jag förstår att det va nice att höra stämningen på baseballen ch där håller jag med också, att baseball inte direkt är den roligaste av sporter.



Låter som att allt rullar på bra där borta. HÄRLIGT. Ha de så gott så får vi pratas vid nån dag igen



Kram kram

2008-09-08 @ 16:41:36
Postat av: Leif Andersson

Ser ut som en hemmamatch hos Maif ungefär,bara lite bättre väder.Kul att bilen funkar,här är det sig likt höstmörkret börjar rulla in över oss.Det är ganska skönt för nu kan man lägga sig vid nio utan att ha dåligt samvete.Hoppas din resa fotsätter att vara toppen.

ha det.

2008-09-08 @ 19:58:38
Postat av: Anki och Böna

Halloj Pontus!



Nu har vi hittat hit till din blogg,det ska bli roligt att följa med dig på din äventyr och genom vardagen. Vilken fin bil du har köpt, kanon!

Det verkar som att du trivs och har det bra. Måste erkänna att man blir lite avis bla på erat VÄDER!!Ha det nu så gott!!!

Många Kramar till dig!

Anki Böna Linn Moa Hanne

2008-09-11 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0