Jag må han leva uti hundradetvå år!

Det har varit en lång och händelserik helg detta. Från fredag morgon har det varit full fart känns det som. På fredagen åkte jag och Catarina först till ikea sen ner till Irvine och hämtade Jonathan och Christopher sen åkted vi till Crestline. Det hela tog nästan 8 timmar. Jag hade kul hela vägen mycket att titta på, bilar, skyltar, byggnader mm så jag tyckte det var en kanon dag.

Lördagen var gasnka lugn ändå började med att prata med Elin på skype mycket trevligt. Sen så var jag och Nicole ute och sprang skoj men galet jobbigt. Man märker verkligen av höjden när man springer där och att man inte har sprungit på 3 månader. Sen var vi ute och åt på en mycket god resturang. Kvällen avslutades med Pokerbilljard. Det funkar så att man får 5 kort sedan ska man få ner bollarna som är på korten mycket svårt, skoj och trevligt. Rick fick göra det hela lite svårare han fick 7 kort och sköt ner sina bollar i nummerordning och ändå så vinner han fattar inte det. Ska tilläggas att han är en av Amerikas bästa amatörer inom billjard. 

Så idag så bar det ut i öknen för att fira Ricks morfar som fyllde 102 år en mycket rolig och trevlig människa. Alla på kalaset var jätte snälla och det var god mat och allt var perfekt så det blir något att minnas. 

Jag och Oldefar

 



Försöka går ju alltid!
 




Jag och Jonathan vid en magnifik utsikt från Crestline. Bilden visar det inte nått bra men ni får fylla i med fantasin så gott det går.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad kul med bilder! Så roligt att se att du är lika lycklig som du låter!:D



Poker-billjard låter verkligen som något för dig! Poker+billjard, kan det bli bättre? :P



PUSS&KRAM!

2008-09-29 @ 08:01:29
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Faster Ann-Katrin

Alla här måste nu få höra vad det var i paketet till 102-åringen??

Härliga bilder men tycker ändå att utsikten är lite bättre i Holm.



kram

2008-09-29 @ 19:01:37
Postat av: Pontus

Ja stackarn fick bara ett paket. Det var Italensk mörk choklad. Sen var det blommer från resten inklusive oss.

2008-09-29 @ 19:20:52
Postat av: martin o sanna

Hej ponta! Du verkar ha det jättebra därborta! Roligt att läsa och titta på bilder ifrån dig. Ha det bra! hälsningar Sanna o Martin

2008-09-29 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0