Go Lancers Go

Idag har det varit en spännande dag. Har varit med Jonathan och handlat kläder hittade inte så mycket roligt men en snygg skjorta den kostade $7 var inte så farligt så jag slog till. Hittade ett par as snygga lee shorts med för $10 men alla är ju så stora här så fanns bara för stora storlekar men men.

Ikväll har jag varit och tittat på Amerikansk Football och ett Band uppträdande som Nicole var med i. Allt här är en aning mer organiserat än i Sverige så det är kul att se skillnaderna mellan min förra skola Carlsund och en skola här. I Carlsund är det omöjligt att få ihop ett lusiatåg och här kan man få hela skolan att arbeta åt samma håll för att skolan ska vinna tävlingar mm. Lancer vann med 28 - 6 så det var muntra miner på läktarna. En kille slog också skolrekord i att springa med bollen framåt eller vad man säger 298 yards. Måste ändå va lite surt att det inte var 300 skulle jag tycka.

Bilden är från uppträdandet av Band i pausen.


Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Kul att du får vara med och titta på typiska amerikanska idrotter.

Alla upplevelser du får vara med om nu kommer att betyda mycket mer än vad du tror framöver.

Blir lite avundsjuk på vädret.Här har hösten kommit, grått och disig.

Kram mamma och pappa

2008-09-20 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0