Fritidssysselsättning

Nu har jag skolan under kontroll känns det som. Man lär sig mycket och det är ganska svårt men skoj mycket skoj. Ännu en skolvecka har passerat så det är skönt med lite helg (har inga lektioner på fredagar).

Det känns som att det nu är en liten jobbig tid i resan nu. Det är en litet mellanläge när det har gått lång till men samtidigt är det så lång tid kvar. Men hade ju inte vart nått skoj att "klara" ett år i USA om det hade vart en baggis heller så det känns bra. 

Idag har jag varit i skolan en sväng och haft engelska och sen åkt hem det är så skoj och köra bil här. Massa poliser på vägarna idag såg jag 3 till skolan och 4 hem det är bra att dom har koll på folket. Svängde förbi och tankade på vägen hem fick en 3/4 tank dvs knappt 10 gallon/ 38 liter för $360 / 240 kr billigt! priset går ner hela tiden med pga att oljan blir billigare hela tiden nu :D

Sen har jag pluggat till mitt första prov i busienss som jag ska ha på måndag. Jag har varit med Christopher och spelat basket och så har jag tittat på "House".

Nu sitter jag och skriver på bloggen samtidigt som jag försöker lista ut vart alla länder i europa ligger det är svårare än vad man tror har som bäst 2 fel men tanken är att jag ska va felfri innan kvällen är slut.
 
Ni som vill kan testa ni med om ni har tråkigt framför jobbdatorerna ;) 

Länken är:  http://www.vetgirig.nu/quick.php?no=3680&quiz=Blindkarta-Europa

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindell

Hej hej!

När jag fick lite hemlängtan tog jag med mig en kompis till IKEA och åt köttbullar och tittade lite efter godsaker i "The Swedish Shop". Kommer ihåg att jag köpte knäckebröd och kaviar :). Vet inte om du har något IKEA i närheten. Men det är som du säger det går upp och ner annars vore det kanske lite lustigt.Sköt om dig!!

Kram Sofie

2008-09-19 @ 08:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0