Varma vindar

Här är allt strålande. Dagarna rullar på fort och det är så himla skönt på ett sett, samtidigt vill man inte att tiden ska gå för fort. Det är väldigt blåsigt här på dagarna det är Santa Ana Winds som kommer från öknen som gör att det bli väldigt varmt men det känns inte så varmt eftersom det blåser. Ingen pratar om väder här eftersom det är likadant hela tiden så jag vet inte riktigt hur varmt det är. Jag skulle tippa på att i går var iaf 35 grader igår, det var väldigt väldigt varmt om man stog i lä. Vindarna gör att det blir väldigt torr luft normal sett brukar luffuktigheten ligga på ca75% men fick reda på att nu ligger den på 6-7% i vårt område eftersom vindarna kommer från öknen.

Den här veckan har jag gjort 2 stora prov och det känns så bra att dom är över jag tror att båda gick bra. Det kändes bra iaf så man får hoppas att det gick lika bra som det kändes.

Vill skicka en hälsning till Lisa som har opererat sig. Jag har tänkt på henne massor sen inlägget från Cattis och Robban hoppas hon repar sig fort och att allt blir så bra som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindell

Här blåser det oxå storm idag. En stor skillnad är väl temperaturen, just nu 10 grader. Jag kan inte låta bli att bli lite (eller ganska mycket) avundsjuk på dig!! Du verkar ha en mycket trevlig tid där borta. Snart får du ju även uppleva en riktig Halloween. Fast man kanske inte "karvar" pumpor och klär ut sig när det inte finns några små barn i huset. Men det kommer nog några små utklädda människor och säger 'trick or treat'.

Ha en riktigt bra dag och njut av värmen. Jag såg på vädret i går och här kan vi eventuellt få snö nästa vecka :)

Kram Sofie

2008-10-24 @ 08:32:38
Postat av: Robban/Cattie & Lisa

Hej Pontus

Lisa tackar för hälsningen!

Allt har gått bra även om det går lite upp och ner.

Vi kommer strax att få åka hem och räknar med att vara hemma 01,30 imorgonbitti.

Tyvärr så säger man att det ska blåsa ganska mycket men vad tusan har vi fixat detta så ska väl inte lite blåst sätta stopp för hemfärden.

Ha´t bra så hörs vi snart!

Robban/Cattie & Lisa

2008-10-24 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0