K-k-k-kallt

Ja, då var det tid att uppdatera bloggen lite grann. Det har varit en bra skolvecka och helg. Nu har vädret blivit lite kallare både igår och idag har det varit 23-24 kanske och det brukar vara iaf 10 grader varmare så det är lite skönt.

Jag var med och "arbetade" när det var Band tävlig på Thousand Oaks High School. Mitt arbete var inte så värst slitsamt, först satt jag och höll fast en låda på ett flak till en liten eldriven bil rätt skoj. Ja det var väl det jag gjorde HAHA. Sen var jag assistent vid första hjälpen. Blåsinstrumenttävlingar är inte den mest skadedrabbade sporten så det blev inte nått att göra. Det var mycket kallt senare på kvällen 9 grader var det när vi åkte hem vid 23 tiden. Det känns mycket kallare när det är 9 grader här än när det är det hemma kanske beror på att man är så oförberedd på det här. 

Annars har jag tillbringat min tid med Jonathan och Christopher som är hemma från college nu. Vi har spelat basket idag det var skoj. Vi supportar också Nicole i hennes projekt att få den mest igenkända bilen i stan och hon lyckas fantastiskt bra måste jag säga.  

Jag lägger upp lite bilder på en hårt jobbande mig på Band tävlingen och för och efterbilder på Nicoles bil den ska målas ytterligare 1-2 ggr så att det täcker bra.

 





Kommentarer
Postat av: Faster Ing-Marie

Hejsan, vi har faktiskt haft en skön helg med sol och här har vi 10 grader nu. Den där färgglada bilen skulle vara något för mej om den var lite mindre. "Arbeta" vidare du och sköt om dej, det vekar rätt behagligt.

Faster I-M.

2008-10-13 @ 07:25:02
Postat av: Elin

Det låter som du har det jättekul! Härligt att du arbetar hårt i kylan (hoppas att du hör ironin, haha)!



Blien blev så fin, även om det blev extrem...Så "Pimp my ride"!



Ha det så bra!

Puss&Kram!

2008-10-13 @ 07:58:24
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Faster Ann-Katrin

Hej Pontus

Jag tycker att 23-25 grader verkar vara ganska behaglig värme att vistas i. Här faller löven och snart ska nog Leif ut med krattan ler. Det känns som att jag har lust att måla om en viss Passat till dessa färger, tror jag gör det lagom till du kommer hem. Ha det fortsatt jättebra, när lillebror och jag vunnit på vårt trav kommer vi och hälsar på dig.



kram

2008-10-13 @ 09:41:33
Postat av: Helena Mökander

Hejsan Pontus.

Det är verkligen inte var dag vi "talas" vid men när jag talade med farmor Valborg idag blev jag så himla nyfiken på din blogg och allt vad du upplever "over there".

Jag har läst lite om allt vad du har hunnit uppleva och jag får verkligen gratulera till det amerikanska körkortet.

Din syssling Jakob är i Cambridge och pluggar, jag ska ge honom denna adress- jag tror säkert att ni mycket gemensamt.

Jag kommer att fortsätta läsa om allt vad som händer dig.

Lycka till med studierna.

Hälsningar från Helena ( pappa Gunnars kusin)

2008-10-13 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0