Det rullar på

Här leker livet full fart hela tiden och dagarna flyger iväg en efter en. Har precis snackat med pappa på Skype mycket skoj att prata lite med han :D

Annars funkar allt bra har fått tillbaks 2 prov som gick bra tycker jag kan inte förvänta sig allt för mycket när allt är på engelska men ett godkänt (C) och ett väl godkänt (B) så jag är lycklig. Nu har jag ett litet break här mellan klasserna så är hemma lite och äter glass och tar det lugnt. Mat också såklart.

Annars har det inte hänt så mycket mer skoj. Jag lyckades dra knät ur led i måndags men har tur att det hoppar på plats direkt men knät vart lite svullet men känns nästan inget idag så det är bra. Sen har jag oxå varit lite olaglig utan att jag själv visst om det. Men polisen visste det så fick parkeringsböter eftersom jag stod längre än vad man fick vid en speciellt parkeringsplats dum regel. Så $35 fattigare!

Nu ska jag gå och äta nått får se vad som finns

Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis, det är kanonbra. Kan inte vara lätt med alla termer.

Parkeringsböter är smällar man få ta, de flesta får nog böter någon gång.

Kram mamma

2008-10-02 @ 12:56:41
Postat av: Sofie Lindell

Hej!!

Kul att det går så bra i skolan! Ett B och ett C är ju toppen! Håller med din mamma böter får vi nog alla nån gång (fick också det i USA, 2 ggr till råga på allt, men ena gången var det inte mitt fel. Min värdfamilj hade "glömt" att betala skatt på bilen).Måste fråga dig vad du tycker om glassen!? Är den inte helt fantastiskt god. Har du smakat choclate chip cookie dough ice-cream. Gör det om du missat den!

Ha en trevlig helg!

Kram Sofie

2008-10-03 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0