Ännu en dag i paradiset!

Nu är jag så glad av diverse anledningar. Dagen började med att jag vaknade utvilad före klockan ringde undrar om det hänt nån gång förrut. Hoppade i bilen och tankade priset på bensin hade gått ner till $3.40 per gallon var uppe i $3.85 sist jag tankade. Även om man inte tjänar många ören när allt kommer till kritan så blir man ju glad att bara läsa priset!

Åkte till skolan hade lektion som gick alla tiders. Sen till det rikigta glädjeämnet, jag hade bokat tid hos en counsler en typ av syokoncuelnt. Hon sa först ja vi har ju inte fått ut vilka tiderna ämnen är för nästa år. Sen så kollade hon en annan sak och såg hon att dom hade kommit ut. Hon sa att dom måste kommit ut för mindre än en timme sen så jag hade mycket tur där. Ja vi kollade vilka tider och klasser som fanns och tider det klaffade hur bra som helst!

Så nu ska jag tänka vad jag vill läsa kuserna jag är helt säker på är:

Speech
Business English
International Business

Sen står det mellan Marketing eller Management vet inte vilket som är bäst båda vore skoj. Men det är både dyrt och sen känns det som det räcker med 4 klasser annars blir det för mycket så ska välja bort en av dem.

Sen gick jag i det strålande vädret ner till gymmet på skolan och hörde vad ett vanligt gymkort kostar och det kostade bara $50 så då kan jag gymma nästa termin så bra så man orkar röra på sig när man kommer hem.

Så nu är jag glad, härlig känsla! Ska springa ut och ta ett kort på mig så ni får se hur glad jag är.

Där har vi det! Väl kammad och fin får skylla på att jag körde med caben nerfälld på vägen hem. Allt är så perfekt nu!

Kommentarer
Postat av: Anki och Böna

Halloj!

Kul att du trivs så bra "over" där och mår så bra! Tänk om vi oxå kunde få gå omkring i tshirts,nehe då är inget avundsjuk alls om du tror!!



På tal om bensinpris så kostar 1 liter nu ENDAST ca 11,44 i östergötland som hittat visst är det underbart?

Ha det bra o må så gött!

Anki

2008-10-16 @ 23:25:42
Postat av: Fatster Ing-Marie

Så där glad skull jag också se ut om jag slapp regn och rusk!!!!

Ha en skönt helg!

2008-10-17 @ 08:15:44
Postat av: Mamma

Kul att du får gå de kurser du vill nästa termin.



Det är nog rätt att du börjar träna också om du inte ska "halka" efter Elin.(Ser ut på bloggen som om hon tränar varje dag! Bra jobbar Elin!)



Blir lite avundsjuk när man ser hur fint väder ni har ännu!!! Vi hörs på söndag!



Kram mamma

2008-10-17 @ 11:38:45
Postat av: Elin

Åh, vad söt du är! :D PUSS&KRAM!

2008-10-17 @ 15:33:43
URL: http://kaffeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0