Oj vad hände?

Ja, Nu sitter jag här klockan halv 2 på natten med ett glas möjlk brevid mig och känner mig allmänt nöjd över mig själv. En mycket härlig känsla. Jag har precis SJÄLV kört genom hela Los Angeles från Irvine till Thousand Oaks den lilla nattrippen tog lite drygt 2 timmar så jag är helt slut i huvudet nu :D Men varför gjorde jag det undrar ni kanske. Jag ska ta allt från början så plocka fram nått gott och knapra på för det kommer ta lite tid och läsa detta.

Vi backar tillbaks bandet ca 41 timmar från nu. Då ligger jag i min säng och sover så gott då det ringer i telefonen. Ingen är hemma så jag kravlar mig upp och svarar. "Hej det är Sean jag vill bara att du bekräftar att det är till er vi ska leverera ett billjardbord". Visste inte vad jag skulle svara så sa att han fick ringa Rick. 4 timmar senare hjälpte jag till att skjuta in ett billjardbord värde $6000 som Rick hade spontanköpt kvällen innan på en bar haha. Sen ringde Chatarina och sa att jag var uppsatt som volotärarbetare och arbeta och servera Thousand Okas Band medlemmar mat så vi drog och gjorde det. Sen tittade vi på Amerikansk Football och lyssnade på bandet som spelade i pausen.

Chatarinas bil gav upp mer eller mindre på fredagen så hon frågade om vi kunde ta min bil och köra till en bandtävling i på East Los Angeles College. Visst kunde vi det så vi hoppade i bilen men först åkte vi till Downtown Los Angeles där alla skyskrapor är. Chatarinas företag skulle nämligen va med på en mässa för skådespelare där så hon skulle stå i montern 3 timmar. Jag gick runt och kollade och pratade med lite folk på mässan som hette "Actorfest LA" sprang runt massa filmskådespelare överallt och i montrarna stog folk och försökte sälja det mesta demostrera om det mesta som hade med skådespeleri att göra. Jag försökte se om det var nån jag kände igen men jag är så dåligt bevandrad i skådespelarvärlden så såg ingen. Vet inte om det fanns nån kändis heller i och för sig men man vet ju aldrig.

Sen åkte vi till band tittade på det fram till 10 på kvällen då kom Rick på "Kan inte ni åka och hämta Audin som Christopher och Jonathan har i Irvine så kan Chatarina köra den eftersom hennes bil är trasig." Kan erkänna att jag fick lite smått panik när jag insåg att jag skulle köra hem från Irvine själv. Men så blev det i alla fall och allt gick bra och vi är hemma nu och nu så räcker det och skriva tror jag för sommar snart. Bilder ligger på kameran så får ta det när jag är lite mer energifylld.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Uuuh! Vad jag är imponerad! Du är så dukig som har klarat att köra själv genom LA, Pontus! Själv så klarar jag ju att köra igenom Linköping..!

PUSS&KRAM!

2008-11-09 @ 12:34:26
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra Pontus, då vet vi vem som kan köra när vi kommer. Känns tryggt!

Kramar mamma

2008-11-10 @ 09:29:12
Postat av: Brorsan

JAG IMPAD? Skulle tro det!!!!! Helt otroligt va du får va me om saker hela tiden. Du impar verkligen på storebror ska du veta din lille "rackare" där, eller lille o lille, du e ju längre än vad jag är. Kul att det går så bra för dig. Jag menar drygt 2 timmar i en stad. Det är vad det tar typ Motala-Norköping tur o retur. GALET



Starkt jobbat grabben!!!!!!!!



Kram broder

2008-11-10 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0