Mina trevliga lärare!

Hejsan alla läsare. Här är allt bra börjar nu inse att det börjar gå mot jul nu för att finaltesterna närmar sig med stormsteg. Lärarna räknar nu inte lägre veckor utan hur  många lektionstimmar det är kvar. Annars är det inte nått här som tyder på att det är jul snart. Jag går i t-shirt och shorts hela tiden och åker med cabben ner till skolan för det mesta. Vilket underbart ställe jag har rest till! Jag har egentligen inte så mycket att berätta utan inlägget gör jag mest för att lägga in kort på två av mina lärare. Måste ha kort på dem de är för roliga båda två och extremt kunniga den kombinationen gör det riktigt rikigt roligt att gå i skolan.

På första bilden är Samuel (Reet) Newreet. Jag har han i Busniess and Economics han är mycket bra han kan allt om allt och pratar så man förstår. Han använder situationer som händer i samhället just nu för att förklara det vi läser om i boken. Lätt 5 av 5 stjärnor. Jag ska förhoppningsvis ha han i International Business nästa termin.



Sen har vi den godiskastande, energifyllde och roliga astronomiläraren Ron Willingford. Jag har svårt att beskriva honom han är helt underbar helt enkelt. Han använder sin snabbtänka humor hela tiden vilket lättar upp stämningen. Han har en förmåga att göra saker som skulle va obegripliga vanligtvis till att bli rikigt logiska och enkla. Fler sånna lärare tack! Han får också 5 av 5 stjärnor givetvis. På fotot ser han gigantisk ut men han vägrade va med på kort om han inte skulle se längre ut än mig så han står ett trappsteg högre upp :D



Det var det jag ville visa er. Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon. God Natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Faster Ing-Marie

Grattis på Namnsdagen börjar jag med idag, firar dom namnsdagar i stora landet?

Kul att se kort på dej och din vardag!

Här är det vinterkläder som gäller, känner mej riktigt avundssjuk på dej som har sommar.

Kram från Faster, jag är övertygad om att Farmor hälsar grattis på Pontusdagen också!!!

2008-11-20 @ 07:53:12
Postat av: mamma och pappa

Hej igen!

Skrev denna komentar på ditt förra inlägg innan jag åkte till jobbet så här kommer den igen!



GRATTIS, på namnsdagen. Hoppas det blir en riktigt bra dag med vackert väder, förutsättningarna är goda i LA. Här är det mörkt, regnit och blåsigt. Ser fram emot 1:a advent så man kan sätta fram ljusstakarna.

Kramar mamma och pappa

2008-11-20 @ 09:17:07
Postat av: Fredrik J (bowlingkungen)

Tja Ponta! Kul att du har en bloog om livet i Usa! Träffa pappa Gunnar i bowlinghallen som gav mig adressem :)

Verkar som att du har det bra där borta, varmt, skönt och köra cab!

Jag ska titta in fler gånger och se hur du har det!



p.s Väntar på att du ska komma hem så att du och Martin kan bjuda mig på den där planksteken någon gång ;)



Ha det bra nu!

2008-11-21 @ 12:30:32
Postat av: Brorsan

De e ju underbart när man har lärare som man verkligen gillar. Låter som att livet på andra sidan leker för dig. Det tycker brorsan e kul.



Ha de så bra så hörs vi snart



Kram

2008-11-28 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0