Trip mot varmare platser

Idag har det varit ytterligare en spannande dag. Jag, Christopher och Catarina tog bilen ner langst berget pa serpentinvagarna vilket bara det ar spannande och kul sedan akte vi mot Sverige narmare bestamt rakt ut i oknen. Pa ett alderdoms hem dar traffade vi Ricks morfar en mycket rolig och social man med hela 101 ar bakom sig. Ganska imponerande om jag far saga det sjalv.

Efter det akte vi och halsade pa Ricks mamma en trevlig kvinna som bodde i en av dom finaste omradena man kan tanka sig. Dar fanns en stor pool, tennisbanor, biosalong, biljardbord, golfbana osv allt gratis for dem som bodde dar. Eller gratis kanske ar fel ord dom betalar nog en slant for att bo dar. Hela omradet var inhangnat sa man var tvungen att aka forbi en vakt for att komma in. haha Svalgangen skulle ses som ett slumomrade om man skulle jamfora dem. Ja vi var dar iaf. At lite lunch, paratade och kollade runt lite.

Sen hem igen uppfor serpentinvagarna in i stugan och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Peter o Anne Johansson

Hej Pontus. Roligt att du verkar ha det bra i det stora landet i väster. Hoppas att studierna kommer att gå bra.



Hälsningar Peter o Anne

2008-08-01 @ 10:29:23
Postat av: gustav m

måste va jätte härligt där borta i väst ! är faan avis , men ha dä great så ses vi ! / gurra

2008-08-01 @ 21:31:23
Postat av: Brorsan

Tja broder.



Låter helfestligt att du har hunnit med så mycket på 3 veckor. Man blir ju lite avis helt klart.....



Ha de

2008-08-03 @ 01:03:18
Postat av: Leif Andersson

Hej Pontus jag förstår att Svalgången känns lite tunn, men tänk på att du ska hem igen det kanske går så du får bo på altanen när kommer hem.Här i Svedala börjar allt återgå till det normala Onka och jag har börjat jobba igen och det känns ju sådär, men det är bara tjugo veckor till jul så det går nog snart,även vädret börjar uppföra sig mer normalt efter den senaste tidens värmebölja. Nu är det söndag kväll så det är inte mycket kvar av helgen.Hoppas din vistelse over there blir fortsatt bra och jag ser fram mot dina inlägg. Leif/Onka

2008-08-03 @ 18:42:52
Postat av: nenne

Sådär pontan,nu kan du räkna med ett gäng kommentarer från mig med då, nu när jag bättre-sent-än-aldrig hittat hit, men du känner väl mig ;)haha

har precis läst igenom alla tidigare inlägg så nu är jag med i matchen;)

skit kul att snacka med dig förut, skönt att du har det bra och trivs! Njuuuuut som bara den, inte alla som tar chansen som du, inte alla som får den heller!



vi håller kontakten vännen, mig slipper du inte! :)

kraaaaaaaaaaam

2008-08-04 @ 13:59:48
Postat av: ingela

kul att allt verkar bra over there. idag har vi varit hos madde.Elaine o jag ska bjuda ut henne på fredag .Hon har ju fyllt fyrtio: I really like the car it suits you vi hörs kramar från moster ingela







2008-09-10 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0