Sista natten i Motala! Sorgligt? Absolut inte :D

Imorn börjar min största resa hittills i livet. Stora ord från en liten man men så ser verkligheten ut. Känns väldigt häftigt och det ska bli ofantligt kul och jag vill inget hellre än att komma iväg.

Jag är superladdad för att dra och det är fullt fokus på det. Idag har jag haft fullt upp med att snurra runt på stan och handla och fixa med mamma. Sedan kom bror på besök och åt och sa "ha de gött grabben, vi hörs i Jul".

Sedan han jag med att prata med Elin en kort stund vilket var mycket trevligt! 

Nu på kvällen har jag jobbat hårt med för att få in den bästa musiken på min mp3 så nu har jag fått ihopp den perfekta mixen dvs 60% Queen :)

Nä nu är det tid att sova för sista gången! haha bara sitter och ler. Nu är det nära!

Sov gott för det kommer jag göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0