One day at the beach

okej idag har det varit en kanon dag. Jag skiner lika mycket som solen pa den Californiska himlen och bara alskar att vara har. 

idag har det varit en en mycket bra dag som sagt. vid kl 10 kom jonathans kompisar 6 stycken for att aka till stranden och fira hans fodelsedag. Jag och Nicole hangde med och jag hade en sinnessjukt roligt dag pa stranden. Jag fick superbra kontakt med en kille som heter Donovan som jobbar pa Jonathans jobb (Jamba Juice) han var helt underbar! social sa det heter duga och sjukt snall. vi pratade massor och fick bra kontakt och vi kommer definitivt traffas mer. 

vi kom hem vid 4:30pm och hjalpte till att fixa ordning alla mobler i huset som stog lite utspridda forut pga renovering. sedan at vi en utsokt middag fran pizza hut :D och nu sitter jag har och skriver lite.

Ja det ar val sa livet ser ut nu! fy fansen sa bra det ar alla borde gora detta

ha det bra alla! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer snart och gör dig sällskap! :P Kramar!

2008-07-12 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0