Moorpark College!

Nu har jag varit pa min blivande skola for forsta gangen. Den ligger ca 15 min ifran dar jag bor sa det ar nara for att vara i Los Angeles. Skolan ligger uppe pa ett berg kan man saga sa man kan titta ut over hela staden Moorpark nar man ar dar. Det ar en jattefin skola som jag tror jag kommer stormtrivas pa.

Annars har det varit lugnt, jag och christopher har plockat upp alla sma stenar ur grasmattan vilket tog lite tid speciellt nar man maste ha vatten paus var 10:de minut. Annars ar det lugnt och bra har.

Bilden ar tagen fran dar vi var och at i tisdags det ar Jag, Christopher, Jonathan, och lilla Axel

 

Kommentarer
Postat av: Faster Ing-Marie

Hej, Du passar jätte bra i ditt snaggade hår!!!

Idag har alla syskonen Larsson varit hos Din farmor och ätit kalopps, gott. Hon tycker det är så kul att få rapport från dej, idag fick hon även utskrift på kortet där du är kortklippt och Du är godkänd även av henne!!

2008-07-18 @ 18:42:52
Postat av: Brorsan

Jag kan bara hålla med Ing-Marie. Din nya frisyr e klart bättre än den gamla. NICE



Va härligt de låter det du gör och ska göra. KANON

2008-08-03 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0