LYCKLIG!

Ja, da var mitt schema nastan klart. Det anda som aterstar ar att overtala tennislararen att jag ska borja pa Tennis-medel och inte Tennis-nyborjare. Man ar namligen tvungen att ta tennis-Nyborjare innan man far ta tennis-medel. Men med min charm sa ska jag nog lyckas att skippa den regeln.

Just nu har jag ett mycket bra schema jag gar 2 langa dagar Mandag och Onsdag. Jag gar en kvallskurs nar jag ska titta pa stjarnor pa tisdagen. Torsdag och Fredag kommer ga till laxor. Jag tror detta passa mig utmarkt eftersom jag gor mina laxor battre om det inte ar nan hemma och pa kvallarna hander det sa mycket som man vill vara med pa som filmer, mat t.ex.

Fick dock ingen engelska klass. Trots att jag klarade provet! Dom som har flest "Units" det ar som poang som man samlar pa sig for att fa ga ut skolan far valja forst sa varendaste lite ynka engelska klass var upptagen av den klassen jag vill ga. Det ar en engelska klass som alla maste ha ungefar som Engelska A pa gymnasiet. Men inga tarar fallda istallet ska jag bli journalist. Eller i alla fall lara mig skriva som en. Detta tror jag blir super jag tror det ar roligare an en vanlig engelska klass och att det ar battre och ta den andra engelska klassen nasta termin da jag har fler "Units" och formodlingen bra mycket battre pa engelska (undrar om nan hanger med vad jag skriver nu?) men men sa ligger det till och jag tror det kommer bli kalasbra!

Ar det nagon som har nagon fraga eller vill skriva natt mer an kommentar sa far ni gara maila mig pa [email protected]

Bilden under ar lite inspererad av Batman filmen! Vem vill inte kunna flyga?

Kommentarer
Postat av: Daniel Clarmyr

Hej Pontus!



Hoppas allt är fint med dig, jag tror på ditt tänkande att det blir bättre att ta engelska kursen nästa termin, då har du kommit in i pratet och får det lättare. Hoppas af att du får ett kanon år!!

2008-07-26 @ 12:00:14
Postat av: Pontus

Ja, det ar svart att inte ha det bra har. Kul att fa en kommentar av dig! ha de bra!

2008-07-26 @ 19:49:43
Postat av: mamma och pappa

Dina val blir jättebra, kul att du hittar kurser som också passar med dina fritidsintressen. Du har ju alltid gillat tennis och även stjärnor.

Vi är i Saltkällan och badar i havet, Sven hälsar så gott.

Vi ringer när vi kommer hem,(senast onsdag)

Kramar

2008-07-26 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0