Lugnt och skont!

Idag ar det sondag och det betyder vilodag. Det ar precis det jag och familjen Haydt gor idag. I morse var jag ute och handlade med Rick fick aka hans nya Audi Cab vilket inte var helt fel. Sedan har jag inte gjort sa mycket tittat lite pa tv och mest pratat.

Nu spelar christopher en stor pokerturnering pa Internet och samtidigt forsoker han lara mig alla smarta drag man kan gjora for att vinna sa mycket pengar som mojligt. Det ar mycket och halla ordning pa och jag tror det ar bast om han skoter spelandet och jag fixar gratulationerna nar han vinner.

Ja det ar val sa denna dagen ser ut vi far se om det hander nagot mer spannande det ar ju langt kvar av dagen an!

Vad roligt att det ar sa manga som laser och kommentarar bloggen. Det gor det mycket roligare att skriva i den! Tack sa mycket!

Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Anders Ordell

Tjena Pontus!



Kul och läsa på din blogg vad du gör för galna grejer där borta i det wild wild west.

Lita på magkänslan så löser sig det mesta!

Jag har fyra arbetspass kvar så jag ska snart gå på semester jag med inte illa.

Ha det gott så länge så hörs vi!

/Anders

2008-07-14 @ 16:24:36
Postat av: Lise-Lotte

Hej Pontus!



Jag följer också din vistelse i LA här på bloggen, och det är jättekul, för du berättar så skönt! Ha det bra och var rädd om dej!



2008-07-14 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0