Londons flygplats

Nu har jag varit har i nagra timmar och det ar ytterligare nagra timmar tills jag ska ga till min gate. Men det finns mycket att gora har jag har roat mig med att ga i nagra butiker och tittat. Jag har ocksa roat mig med att rakna butikerna, 61st blev resultatet ganska imponerade for att vara en flygplatstreminal.

Resan hittills har gatt perfekt hit fick jag sitta vid nodutgang med harligt benutrymme. Till los angeles har jag fatt en plats brevid gangen sa jag kan ga upp och stracka pa mig da och da.

Allt har kanns jattebra och jag ar pa toppen humor for jag har just lyssnat pa ett kapitel ur Filip och Fredriks ljudbok!

ja vad mer kan man saga? .... jo det var sant jag trodde jag skulle fa nan slags reaktion fran mig sjalv  nar jag satte mig pa planet att man pa nagot satt skulle kunna komma till insikt med och verkligen forsta vad det ar vad man har gett sig in pa men den reaktionen kom inte allt har rullat pa lugnt och fridfullt.

Foresten vad sjukt latt det ar hitta pa flygplatser. Bra mycket lattare an att hitta och komma pa en buss till Klockrike ;)

Jaha nu har halva min tid har passerat sa jag ska val passa pa att utnyttja de sista minutrarna at natt annat.

Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0