Moorpark och Kursval

Idag har det varit en toppendag. Dagen borjade med att christopher och jag akte till Moorpark College for en dag for de internationella studenterna. Det var en mycket mycket mycket fin skolan och hjalpsamt och trevligt folk dar. Det bjods pa pizza och de gick igenom allt man behovde veta. Vi gick runt hela skolan och tittade.

Nu pa eftermiddagen har jag och Catarina anmalt mig till kurser det blev mycket skoj.

Social Psykologi: Lara sig overtala folk! Na vars man lar sig varfor personer reagerar som de gor i olika situtioner. Passar mig mycket bra tror jag.

Introduction to Business and economics: Man lar sig lite om mycket och grunderna i Handel och Ekonomi. Denna kurs maste jag ta for att kunna ta manga andra inom Handel. Tror den ar jattebra.

Astronomy: Lar Sig om rymden. Kommer inte ha nan nytta av detta sen men sa sjukt kul det kommer bli.

Astronomy Lab: En liten utokning av grundkursen. Har tittar man pa stjarnor genom stjarnkikare. Sa en kvall i veckan ska jag sitta och titta upp mot evigheten. Det ar grymt kul!

Tennis: Man maste ju forbranna alla Beagles med ost man ater sa da passar Tennis mycket bra.

English: En vanlig engelska kurs! Har inte anmalt mig pa den an for jag maste gora ett prov innan.

Annars ar livet kanon! Forutom att jag har en hel blasorkester i rummet brevid hehe. Nicole har bjudit hem sin skolorekester for att trana. Det kommer nog lata fint nar dom tranat klart :D

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad kul att du valde de kurserna! Det är nog jättebra för dig att du valde både seriösa och "oseriösa" kurser! Du kommer ha de jättekul! Puss och kram!

2008-07-25 @ 18:21:15
Postat av: Brorsan

Hello again man. Nice that you have taken those Courses. I think that you relly will enjoy it. And Tennis is perfect for you. Mabye you will beat your brother even outside when you come home from the US.



Hälsningar brorsan

2008-08-03 @ 01:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0