Fyndardagen

Idag har det varit ytterligare en bra dag. Dagen borjade med att jag och catharina akte och handlade lite klader. det var den roligaste shopping timmen jag nagonsin varit med om. Allt var super billigt jag kopte 9 t-shirtar med kanda marken som Etnies, O'niell, Elements, Quicksilver dom var inte sa farligt dyra heller  $9.90 vilket ar 60kr styck. helt sjukt billigt i sverige far man ge minst 300 for dem sa det var skoj. Sedan kopte jag aven tva par levi's jeans som satt superbra dom kostade $40 styck vilken blir ca 250 kr. Sa nu har jag massa snygga klader!

Sedan at jag lite snabbt och sedan flyttade jag, Christopher och Catharina all deras ved. Det var ett kanonjobb eftersom man fick vara ute i solen. Fast tugnt den mesta veden var Eucalyptus den tyngsta veden jag har burit. 

Sedan har vi inte orkat gora sa mycket mer. Sa vi har tittat lite pa tv och ska snart ata (Grillad flaskfile!!!). Idag tog Jonathan med en jamba juice hem till mig den innehaller hallon, citron, apelsingalss, jordgubbar, blabar. Sa det ska jag ta ikvall efter maten!

Varma halsningar fran ett riktigt varmt Los Angeles!   


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Pontus, jag får höra från dej varje dag. Är så glad att du har det bra!

Göran hälsar till dej också.

Kram från Farmor

2008-07-13 @ 10:59:19
Postat av: Tobbe

Ja, det låter ju verkligen som att det inte går någon nöd på dig direkt där borta. Härligt att det känns bra för dig och redan har du ju hunnit med massor av saker att göra. KUL

Var rädd om dig/Tobbe

2008-07-13 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0