Framme

Nu ar jag framme det ar varmt och skont. Flygresan gick bra men var dock valdigt trottsam men det spelar inte sa stor roll nu. Jag ska snart fixa en egen dator Rick ska hjalpa mig med det sa det blir prefekt. Idag har det varit en lugn dag hittills vi har spelat lite tvspel och poker (christopher ar sjukt bra pa det).

Jag och christopher har ocksa hamtat papper om att skaffa ett Californiskt korkort for at slippa mycket av problem ifall natt skulle handa. Jag ska gora ett skriftligt test som tydligen skulle vara latt men jag ska plugga ordentligt till det. Sen ar det en uppkorning som heller inte skulle vara sa svar man kor ca 15 min och behover inte aka ut pa stora motorvagen sa det later bra. Hela kalaset gar pa hela 28$!! vilket inte ar sa farligt om man jamfor mot sverige dar du knappt far 15 min kortraning for det priset hehe.

Ikvall sa ska vi spela lite basket med nagra andra killar det ska bli jatte skoj. Catahrina fick ett nytt jobb idag sa hon ar valdigt glad sa det ar mycket posetiva grejer som ar pa gang vilket ar skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0