Bio och ett dumt staket

Bion igar var rikigt bra! Fick dock sitta pa forsta raden vilket var haftigt eftersom det kandes som man va inne i filmen. men lite dumt eftersom nacken vart helt galen. Filmen var rikigt bra, jag trodde jag inte skulle fatta sa mycket eftersom det har varit tva filmer fore denna som jga har lyckats missa. Men allt var kanon, en rikigt bra film. Heath Ledger som spelade joker var fantastiskt bra.

Idag vaknade jag och jag och Christopher fick i uppgift att ta borde en bit staket. O my god va jobbit det var. Men efter 4 timmar var jobbet fixat. Bobby en kompis till Christopher kom forbi. Han kunde inte fatta att jag kunde sa bra engelska och bara varit har i drygt en vecka. Det kandes skont for da vet man att man inte ar helt ute och cyklar uttalsmassigt.

Nu ar det mat! Tacos tror jag det var, det luktar rikigt gott i alla fall. 



 


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin o Leif

Hej på dig. Du verkar ha så kul där borta så passa på och njut. Här öser regnet ner och min semester är slut. Leif har en vecka kvar och ska bege sig till Jimmy i Uppsala några dagar. Ha det fortsatt bra i solen och värmen.

2008-07-20 @ 14:44:18
Postat av: Robban & Cattie

Hej Pontus!

Roligt att allt verkar OK och att Du kommit in i "tugget" så snabbt. Fick reda på denna sidan nyss så det ska bli kul att läsa om Dina nya upptåg efter hand. Kul o smidigt sätt att kunna hålla kontakten på.

Som man kan läsa så verkar allt superbra!!, men det är dom ju kända för i USA.

Tittade på bilderna och kunde konstatera att Du äntilgen klipp Dig lite ordentligt, välkommen in i "stubbklubben".

Ha´t bra!

Robban

2008-07-20 @ 21:52:49
Postat av: The Postman - Billy The Kid

Snygg bild, men jag känner nte igen den lila kavajen,har du köpt en ny???

2008-07-21 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0