Slut på slutprov och familjen på väg!

Nu är äntligen alla nedrans slutprov klara. Jag hade Social Psykologi prov idag som tror gick bra vilket känns skönt. Nu har jag sålt de flesta böckerna så nu är det färdigläst för ett tag framöver. Mamma, Pappa och Tobbe landar väl här imorgon lagom i rusningstrafiken så jag och Christopher ska åka och hämta upp dem vid flygplatsen. Efter skolan idag så var jag och handlade lite julklappar och en födelsedagspresent till brorsan som fyller år imorgon. Vad det var kan jag inte säga ifall han skulle läsa detta och då är ju hela överraskingen förstörd. Jag letade efter nått till pappa med som fyller år idag den 17 (Grattis Pappa) men det är svårt att hitta nått till han så det blev inget. Han blir nog superglad över hälsningarna så han får dem istället för paket. 

Jag har varit på vinterkonsert med Thousand Oaks High School Band vilket var skoj att se. Amerikanska skolor är så annorlunda Svenska så det går inte jämföra dem. Jag och alla Bandmedlemar, föräldrar, släckt och vänner har också sprungit runt från hus till hus med band och spelat julmusik och tiggt pengar hos folk. Som tur var så spelade inte jag, så vi fick rätt mycket pengar. Jag var med och höll upp noter till de som spelade lagom svårt men utan det kanske de hade spelat fel så kände mig lite nödvändig i alla fall. Jag hade en jättebra grupp med mycket nya trevliga människor. 

Annars har det inte hänt så mycket här. Jag har sett finalen av Survivor/Expidition Robinson och min favorit från första programmet vann så det var skoj tycker jag. Annars har jag pluggat, städat och hjälpt till at pyntat till jul.  

Kommer med lite mer inlägg vid jul nån gång eftersom vi ska till San Francisco och dit har jag inte med mig datorn..

Visst har jag fin halsduk (Tack Jonathan) smälter in rikigt bra bland alla gröna Letterman Jackets. På kortet är det Jonathans flickvän Natalie,  sen är det Jonthan, Jag och Nicole. Jonathan och jag var i samma grupp men jag glömde ta kort på de andra såklart men det kommer nog fler tillfällen. 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har varit så duktig i skolan, så njut nu av familjen och ledigheten! PUSS&KRAM!

2008-12-18 @ 09:06:38
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Faster Ann-Katrin

Njut nu av ledigheten, hälsa familjen och ha en riktigt god jul och gott nytt år.

Det räcker om du ger Tobbe paket pappa får ju träffa dig.

Grattis förresten Tobbe, jag glömde bort att du fyllde år. Kanske är det så att min hårddisk är full

Ann-katrin

2008-12-18 @ 15:22:17
Postat av: Sofie Lindell

God Jul och Gott Nytt År!!!

Ha det riktigt skönt med mamma, pappa och bror.

Kram Sofie

2008-12-19 @ 08:57:25
Postat av: robban och cattie

Tjena Pontus!

Nu har jag äntligen hittat fram till datorn och äntligen läst din blogg-kul läsning!!! Jag har ju fått rapporter från Gunnar och Elaine med jämna mellanrum så jag vet att det har gått väldigt bra för dig!!! Här hemma är allt som vanligt dvs läxor,skola,laga mat, städa,tjata på ungar... Nej det lät ju för tråkigt så farligt är det inte!Lisa har varit i Danmark på återbesök och allt var ok så nu kan hon köra för fullt igen. Jag brukar ju ringa till Gunnar på hans födelsedag men jag får väl stå över i år:)Hoppas ni får en riktigt bra tid tillsammans nu och passa på att njuta av din familj och ditt stora äventyr. God Jul och Gott Nytt År önskar Cattie,Robban,Oscar och Lisa

2008-12-21 @ 19:18:18
Postat av: Faster Ing-Marie

Hej Pontus, här kommer en hälsning från Farmor och Göran som önskar Er alla där borta en God Jul och Gott Nytt år, självklart önskar jag Er destamma.

Ha det jättebra!! Ing-Marie

2008-12-23 @ 07:38:10
Postat av: Leif Andersson

Hej Pontus o co hoppas ni får en riktig /ett päron till farsa jul/ over there.

Ha det så bra och hälsa släkten.

Leif.

2008-12-23 @ 08:32:25
Postat av: The Postman - Billy The Kid

Nu har familjen varit på väg väldigt länge.............

2008-12-24 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0