Las Vegas

Nu är vi hemma efter några dagar i Las Vegas. Jag är inte 21 så tyvärr vart det inget spelade men det var nog lika bra det. Vi fick tid till väldigt mycket annat istället. Man kan gå runt på ett hotell i timmar om man vill och titta på olika saker. Det hade vi ingen tid till så som tur var Rick med som är i Las Vegas 4 gånger per år så han visade några av höjdpunkterna och det var roligt att se. Trots att jag var där för endast fyra år sen så är det massor av nya byggnader att se och saker att göra så vi hade otroligt roligt.

Nått som var speciellt roligt var att jag körde hem från Las Vegas det gick superbra, trots att det är stora vägar och mycket trafik så det var skoj.

Det finns så mycket jag vill berätta men det går inte att förklara och det är svårt att välja något att berätta om för att det är hela Las Vegas nått helt makalöst. 

Jag får skriva ikapp lite när familjen har åkt hem för det finns inte mycket tid över till datorn nu. Klockan är 2 på natten och mamma har satt alarmet på "senast nio" så om jag ska orka på så är det nog en bra ide att lägga sig nu,

Imorgon blir det en ny road trip. Hollywood, Beverly Hills och mycket annat spännande står på schemat. Sen är det nyår också så det blir att fira det på kvällen/ natten.  Den första går vi upp runt 5-6 på morgonen för att titta på en gigantisk parad som går genom stan. Sedan ska vi åka ner och hälsa på Ricks bror på andra sidan stan och äta lite och visa hur de har det. Det är full fart minst sagt!

Nu ska jag sova

Gott Nytt år på er!


Bilden är på mig när jag kör bil i Las Vegas, hotellet "New York New York" är i bakgrunden!


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Vad kul att ni har det bra och upplever mycket! Gott nytt år till er alla! PUSS&KRAM!

2008-12-31 @ 14:19:52
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: The Postman - Billy The Kid

WoW... Las Wegas är ju något för mig,, hihi..

Vill passa på att önska Er alla ETT GOTT NYTT ÅR !

2008-12-31 @ 14:23:06
Postat av: Nalle

Hur ska Billy ta sig till Las Vegas? Han törs ju ej flyga. Gott nytt år önskar Lotta o Björn.

2008-12-31 @ 14:38:32
Postat av: Lise-Lotte

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dej och din familj från oss!

2008-12-31 @ 17:33:56
Postat av: The Postman - Billy The Kid

::Replik till "Nalle" Jag tar Moppen.......

2009-01-01 @ 12:49:11
Postat av: Ann-katrin och Leif

Hej alla

Oj....vad ni hinner med mycket försök ta någon lugn dag också kanske bara sitta ner och njuta lite grann.

Gott nytt till er alla!!



Ann-Katrin och Leif

2009-01-01 @ 16:12:31
Postat av: ann-helen och kenta karlsson

Hej alla därborta!!Hoppas ni mår bra och Tack för julkortet. Ni verkar ha fullt upp så mamma o pappa får väl berätta allt när de kommer hem. Ha det så gott och ta hand om varandra MVH Ann-Helen o Kenta

2009-01-02 @ 20:03:49
Postat av: Leif Andersson

Hej på er här är det söndagmorgon och tolv grader kallt,så säg åt svenskarna att stanna en månad til.

Det här är inte roligt.

Leif

2009-01-04 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0