Tivoli, konsert och marknad

Idag har det varit en bra dag dag förmiddagen var lugn gjorde inget speciellt snackade med Elin och Mamma, pappa på Skype och bara hade det bra. Sedan skulle jag och Christopher följa med Nicole och hennes vän Michelle till något jag trodde var nån liten konsert. Vi åkte i alla fall när vi närmade oss förstod jag sakta men säkert att det var ett större arrangemang. Vi hittade en parkering långt bort men som tur var gick det bussar från parkeringen till platsen där allt var. En sån där gul School Bus bara det var ju skoj att åka. Sen kom vi fram och det var en stor konsert med bandet "Plan white T´s" ganska bra min bror hade älskat det bandet tror jag. Jag och Christopher beslöt oss efter första låten att skippa konserten och strosa runt på tivolit och titta på alla presoner som försökte sälja mirakel produkter som tar bort fläckar på kläder, karikatyr teckningar och annat smått och gott. 

Vi besökte även tivolit utan att varken åka karuseller eller försöka oss på att vinna ett stort gossedjur. Men det var skoj att bara gå runt och kika på allt. Efter konserten så hittade vi Nicole och hennes vän igen hoppade i skolbussen hittade bilen och åkte hem.  




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni skulle ju ha stannat och kollat, plain white t´s är ju jättebra!

2008-08-08 @ 10:12:00
Postat av: Mormor och Göran

Roligt att få se dig på bloggen och allt du få vara med om. Hörde av mamma att vi kan höra och se dig live på datorn. Det får vi göra en kväll framöver. För oss skulle det vara en upplevelse. Ha det så bra till dess.

Kramar mormor och Göran

2008-08-09 @ 13:20:57
Postat av: emma hansson o viktor martinsson

hej pontus. Vad bra du ser ut att ha det. roligt att du klarade uppskrivningen till körkortet, och hoppas att du klarar resten med. kramar från oss.

2008-08-11 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0