Skolstart imorgon

Nu börjar det jag kom hit för, pluggandet. Om ca 10 timmar sitter jag på en buss som ska ta mig till skolan de första dagarna innan jag har körkort och bil. Det känns konstigt faktist man har i så många år börjat skolan utan att reflektera över det men nu är det nått helt annat. Kom ihåg att jag hade samma känsla när jag gick från Lyckorna Skolan till Norra skolan. Lite nervöst men mest så sjukt kul. Ska blir så skönt och få lite ordning i sitt liv och inte som jag har haft den de senaste månaderna. Då har det hela tiden varit nya saker som hänt, man har varit tvungen att ta många stora beslut och inte kunna ha nått planerat direkt. Var kul till en början men det blir jobbigt det med efter ett tag att inte ha nån struktur.

Jag har också tittat på en bil en minivan. Om ni ser den totala motsatsen mot bilen nedan så passar nog bilden i era huvuden väl in på bilen jag kasnke ska köpa imorgon. Det är en Dodge Grand Caravan från 2004. Kommer att bli bra, en trygg och problemfri är tanken att det ska vara en bil som man också kan använda till olika triper när mamma och pappa och bror kommer över i jul och också när Elin kommer till sommarn 2009.

Imorse snackade jag med Tobbe på skype mycket efterlängtat höra hur han mår, vad han gör och snacka lite om helt ovikitiga saker så som Nätpistoler och Fotbollsspel. 

Nu är det tid att sova godnatt allesammans!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, allt låter så spännande! Jag tänker på dig hela tiden och hoppas att allt bilr så bra som det bara kan bli! Puss och kram! (PS jag kan inte fatta att du längtar efter struktur lika mycket som jag gör! Haha!)

2008-08-18 @ 11:44:24
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Tja bror.



Kul oprata lite med dig i går. De va fint. Får se om du köper den där dogen då. Kan bli bra som bara den. Lycka till med bilköpet i a f och skolan för den delen med. Simma lugnt. Kolla DIFs sida ngn gång så du har lite koll på laget, he he he.



DIFkramar Tobbe

2008-08-18 @ 17:12:43
Postat av: emma hansson o viktor martinsson

lycka till med skolan och uppkörningen. kramar

2008-08-18 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0