Skoldag nr 1

Hehe var en bra dag idag. Har varit borta fram tills nu och ändå bara haft en lektion. Men vilken lektion det var social Psychology läraren var kanon klassen verkar kanon och det man läser om verkar fantastiskt bra. 5 av 5 getingar.

Sen väntade jag för tennisen det var dock inte värt besväret. Läraren var en dam runt 55 år som visade att hon bestämde. Hade massa regler som bara va konstiga som t.ex. man fick bara dricka rent vatten man fick inte blanda i lite saft eller energidryck och det var så  för att hon sa så. Mycket konstig satt i alla fall och väntade hela lektionen för och se om det fanns en plats över det fanns en men den fick inte jag. Om jag skulle kommit in skulle jag fått börja i nybörjar kursen också så nä inget för mig.

Får se vad jag ska göra jag ska nog anmäla mig till en gym klass istället. Där man tränar när man vill och man måste träna 3 timmar i veckan. Man får även hjälp av tränare där så jag tror det blir skoj.

Ikväll ska jag tillbaks till skolan för en kvällskurs ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du äntligen får komma igång med skolan. Det blir lite struligt innan alla ämnen är satta så det är bra att du är öppen och kan se fördelar med olika alternativ. När allt är klara blir det nog jättebra.

Kram mamma

2008-08-19 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0