Inlägg om smått och gott

Sitter här med en Dr Pepper och min nya dator. Min nya laptop är så mycket bättre än jag skulle kunna drömma om så det ar ju bra. Nu kan jag ju också skriva så att ni kan förstå. Kan nämligen med ett enkelt knapptryck andra mellan ett amerikansk och ett svenskt tangentbord mycket bra. Stort tack till Johan Kjellander för den infon.

Idag gjorde jag teorin till körkortet svårt men jag fixade det. Så oerhört skönt nu är det bara uppkörningen kvar. Lättare sagt än gjort. För att få övningsköra och köra upp så krävs att man har en försakrad bil. Oturligt nog kan jag inte försäkra en bil innan jag har Californiskt körkort hahaha mycket genomtänkt. Ja ja går lösa pa nått sätt borde ju funka att hyra en bil 30 min försöka klara uppkörningen och sen köpa en bil. Vi får se hur det blir det löser sig pa nått sätt. Det sjuka är att inte ens försäkringsbolagen vet hur jag ska göra. 

Händer grejer hela tiden här och hälften glömmer jag att skriva på bloggen. Jag har firat det klarade provet med att köpa mus, musmatta och hörlurar med mick så nu kan jag använda skype (Gratis Internettelefon).

Igår spelade vi poker lärde mig massa nya pokerspel. Det var längesen jag skratta så mycket en mycket rolig kväll.

Nu ska jag fortsätta njuta av min Dr Pepper, min nya favorit dryck!

Fin utsikt från stugan i Crestland!


Kommentarer
Postat av: Elim

Grattis till uppskrivingen! Så kul för dig! :D Puss och kram

2008-08-05 @ 15:03:04
Postat av: mamma och pappa

Grattis. Vad kul att teorin är klar. Det är ju knappt man klarar den på svenska!!! Kul också att datorn verkar bra, då får vi testa skypen till helgen med både mick och kamera...om pappa och jag fixar det!

Mysigt ställe ni verkar vara på.

Kramar

2008-08-05 @ 18:15:05
Postat av: Lill Lundborg

Ja du Pontus det blir ett riktigt moment 22 att få till körkortet. Ha det så bra och lycka till med studierna (det fixar du galant som allt annat)

Hälsningar Lill, Svénne, Jocke och Malin

2008-08-05 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0