Ingen Nissan

Okej, det blev inget bilköp denna gång och det känns bra tycker jag. Bilen hade gått ganska många mil och det betyder att växellådan snart brakar samman enligt Rick vilket inte blir så billigt. Troligtvis därav det billiga priset.

Nu fortsätter letadet. Det jag måste bestämma mig för nu om jag ska ha en billig bil som kommer gå sönder och ha problem med och som blir svårsåld senare eller om jag ska köpa en nyare bil som det är mindre problem med (förhoppningsvis) och som jag också kan få igen mycket av pengarna av. Svårt beslut! Tyvärr är inte bilen det ända som snurrar i huvudet nu det har varit allt från kursval till försäkringar och körkort de senaste dagarna. Skolan börjar den 18 augusti och jag ska köra upp den 20 augusti.

Mycket stora grejer som häder och man känner sig ganska liten ibland. Det ska bli så skönt när jag har en bil och skolan under kontroll så man kan komma in i en vardag och slippa tänka så mycket som jag gör nu. Känns på nått sett lite gött när det krånglar och man har mycket i huvudet jag åkte ju delvis hit för att härdas lite och det gör man ju inte om allt blir serverat på silverfat.

Hälsningar från en mätt Pontus i soliga Californien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0