Crestline och plugg så det står härliga till

Först måste jag tacka för alla kommentarer roligt att så många följer bloggen och kommenterar blir alltid lika glad av att läsa kommentarerna!

Jag ska också passa på och gratta mamma som fyller år idag eller igår för er som bor i Sverige. Vilken underbar mamma hon är!

Sen måste jag berätta om resan till Crestline så grymt skoj slet mig upp ur sängen halv 8 i morse för att ge sig av hit. Catarina skulle på ett möte på sitt nya jobb som ligger på vägen så jag och Christopher åkte till Mc Donalds och försökte först köpa glass den var slut och likaså milkeshake! Så det blev en Coca-cola den var inte slut som tur var.

Vi hann inte med mycket mer efter att ha suttit och pratat i bilen en stund skulle vi åka och plocka upp Catarina igen. Vi hade givetvis tittat vart vi skulle svänga för att komma rätt. Vänster vid City Bank byggnaden! Allt gick kanon hittade byggnaden direkt, blinkade vänster men upptäckte att här finns ju ingen väg till vänster. "Vart tog den vägen?" snurrade runt i kvarteret kom tillbaka till samma plats igen fortfarande ingen väg till vänster "konstigt nog!". Vi åkte runt i den där labyrinten ett tag och letade och skrattade och tiden gick. Ringde Catarina som bekräftade att vi skulle svänga vänster vid City Bank. Tillslut gick det upp ett ljus "Ah vi är vid fel City Bank byggnad" HAHA så sjukt komiskt skrattade hejdlöst. Efter mycket trassel hittade vi en annan City Bank byggnad och även Catarina.

Sen här har jag mest pluggat läst och läst och läst Psykologi skoj men det tar sån tid när man måste slå upp massa ord i ordlistan men det funkar bra tycker jag lär mig mer och mer så det är skoj.

Ha det bra alla är det nån som vill fråga nått eller skriva nått får ni väldigt gärna skicka ett mail till: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Pontus, såna ord värmer och är den bästa present man kan få som mamma!

Jag är lite nyfiken på din bil,vill se hela bilen. Du får sätta in en bild till.

Ser fram emot att få prata med dig med skyp på söndag.

Kramar från mamma

2008-08-30 @ 09:30:02
Postat av: Mormor och Göran

Grattis Pontus, vilken fin bil du köpt. Kör försiktigt!

Mormor och Göran

2008-08-30 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0