Coolhetspoängen rullar in

Idag har jag varit så himla häftig. Har aldrig varit i närheten av så här cool i hela mitt liv. Det kan lättast beskrivas med coolhetspoäng från min egen skala!

Dagen börjar med att jag går på college lektion i USA: 2p
Sedan får jag mitt Californiska körkort: 4p
Åker vidare till banken tar ut  $4000 i $100 dollars sedlar. Att gå runt med 4000 dollar i fickan i LA måste ge minst: 5p
Sist men inte minst har jag idag köpt min första bil en Chrysler Sebring Cab vilket ger hela 10p

Vad ska man säga 21 poäng slår alla mina rekord med hästlängder skulle tippa på att mitt föra rekord låg runt 3-4 poäng!

Skämt o sido det har varit en grymt bra dag bilen jag har köpt är ett äkta fynd känns det som. Den kostar $4000 vilket är vansinnigt billigt för det jag får det är en 2001 har gått 50 000 miles vilket inte är alls mycket här där alla kör så mycket så det känns riktigt bra. Den har dock en liten buckla på passargerar sidan och lite skrapmärken här och där. Det bror dels på det att den är så billig men också att det var en internationell student som var tvungen att bli av med den direkt och då passade vi på att få ner den 1000 dollar i pris kalas!

Imorn ska vi åkta till Crestline ska blir skönt att ta det lugnt och plugga lite. Är ledig på Måndag för det är Laborday här vad det är för dag vet inte nån men man är ledig i alla fall.

På bilden under ser jag helt sjuk ut men den föreställer mig med säljaren och 4000 dollar i min bil!

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Grattis, Pontus! Det är säkert en jättebra affär!

Kramar

2008-08-29 @ 07:23:41
Postat av: Faster Ing-Marie

Hejsan

Vilken fin bil, hoppas den går bra men inte för "bra" tänk på att köra försiktigt i stora landet med all trafik!!!

Ha det bra // Ing-Marie

2008-08-29 @ 08:24:47
Postat av: Elin

GRATTIS! Åh, vad glad jag är för din skull! Nu har det löst sig! Jippie! Puss och kram!

2008-08-29 @ 08:34:11
URL: http://kaffeelin.blogg.se/
Postat av: Faster Ann-Katrin

Jag vill också vara i LA, ha en cab,4000 dollar på fickan och som bonus vackert väder. Grattis Pontus till bilen och kör försiktigt.

Ha det fortsatt bra

Ann-Katrin

2008-08-29 @ 10:23:38
Postat av: nenne

Grattiiiiiiiiiiiiiiiis, den är skit snygg!

kör lugnt pontus.

kram

2008-08-29 @ 17:44:28
Postat av: Lise-Lotte

Vilken pärla! Vad kul att du är så nöjd! Ha det så gott och kör nu försiktigt!

2008-08-29 @ 18:13:36
Postat av: Brorsan

Underbart att du äntligen hittat en bil och vilken bil sen. 25 laxar e ju kanon, CAB e ju drygt och ja vad ska man säga.... GRATTIS lillebror till en tuff, cool, nice car som du kan glida omkring i.

H Ä F T I G T!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-29 @ 22:52:57
Postat av: The Postman - Billy The Kid

Instämmer med alla övriga-hääääftigt....

PS! Snart börjar Bowlingen i korpen...och du är inte med!!!

Ha det///

2008-08-31 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0